úterý 3. září 2013

Started...

Zdravím,
tak konečně snad začnu přidávat nějaké články. S designem blogu jsem jakžtakž spokojená, přesto, že to není pořád ono, ale budiž:-) Prázdniny už skončily a tak snad budu mít konečně čas psát něco zajímavého.
Začnu třeba otázkou..jaké jste měli prázdniny vy? Já si vyloženě užívala lenošením a ježděním na výlety, nejvíc jsem si ovšem odpočinula v zahraničí, a to v Bulhrasku. 
Byl jste tam někdo? Líbilo se vám tam? 
Já byla na Zlatých pískách a kdybych si možná dopředu přečetla trochu víc recenzí, zjistila bych, že přesné místo kam jedu je jedno z horších, ale stalo se..V moři byly chaluhy, hotel daleko od pláže, nikde žádné stánky s blbostmi jak to mám ráda a centrum také daleko (9km, muselo se tam jezdit jedině autobusem). Ale byla jsem na první dovolené s přítelem a přesto všechno se nám tam líbilo, už asi proto, že jsme tam byli spolu :-) 
Takže to by pro začátek bylo všechno, budu se těšit na přidávání článků a na nějaké milé čtenáře/ky :-) Mějte se hezky a nezapomeňte se teple oblékat, venku je kosa :-D 

Chtěla bych k moři..znova :-( A vidět tam tohle ↓ :-D



Žádné komentáře:

Okomentovat